If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги след 3 месеца клатене и 4 адаптации при мен проблема изчезна и то само след добро почистване на дросела и маркучето за картерните пари.почти нямаше мръсотия , чак не мога да повярвам че толкова малко нагар оказва влияние, тръбата на дросела беше съвсем малко опушена, даже в началото мислех че е чиста но парцала се пооцапа(за разтвопител имах подръка само АМБ)
лошото е че ефекта ще е сигурно временен, защото първия месец, като ми вкараха колата от италия не клатеше и после почна.(карам само с ОМВ 100)
Я за да питам някой опитал ли е да байпасира масления сепаратор от схемата направо да се вържат маркуча преди дросела с всукателния колектор това би довело до край на замърсяването на дросела,а на капака на клапаните да се запуши диния отвор а на другия да се сложи филтър с активен въглен за да не мирише в коша а от там и в купето. Видях такова изпълнение на едно QV turbo
колеги забелязали ли сте че ние знаем повече за колите си отколкото майсторите които ни ги правят
та да кажа аз как си реших проблемите
1.с клатенето на оборотите в движение-резнах пин15 на километража и вече ~3 месеца не съм имал никакви ядове,преди беше мн зле - клатене 1300-700об , гаснене (особено в завой е мн яко) Само да дам един съвет за тези които са резнали кабела пин15,не си правете адаптация ,щото веднага почва да трупа грешки.Ако ще правите адаптация си първо си закачете пин15.
2.с клатенето на оборотите и трудното поемане на газта и давенето при студен мотор- смених ламбдасондата - по обясненията на мойсторите ми който се белосваха няколко дни с колата ми,излезе че сондата е имала нещо като подгряване и това чудо е изгоряло(не си спомням точно думите им,щото беше отдавна) иначе сондата е отчитала нормално.Не знам колко правдоподобно звучи,но проблема се оправи и сега колицата си ОК, естесвено след смяна на ламбдасонда.
Аз така си реших проблемите (за сега,да не казвам голяма дума все пак),дано съм бил полезен с нещо.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Ами и аз н езнам колата "клати оборотите само когато е в движение по инерция предполагам че като се движи с по голяма скорост по инерция все пак кутията увлича двигателя в по голяма степен и затова са стабилни но примерно под 60 км/Ч като си по инерция или спираш оборотите играят. И аз чудя на какво може да се дължи.
Колега и при мене е подобен проблема. Дори като ускорявам на 2-3 скорост леко присецва напред назад. В края на седмицата ще ходя на диагностика да видя какво ще кажат. Аз обаче мисля, че причината е в горивната смес - ту по-бедна, ту по богата. Тогава причините може да са 2 - или бензина идващ към инжекциона е недостатъчен, или въздуха е повече. И съм по-склонен за второто, защото на старата кола, като карам на газ и съм с висока скорост влиза повече въздух и колата гасне. Може би и при нас това е причината оборотите да играят в движение, а на място НЕ. Все пак след диагностиката ще обсъдя проблема с майстора. Едно обаче е сигурно - ще искам ДИАГНОСТИКА И В ДВИЖЕНИЕ, А НЕ САМО НА МЯСТО. Може пък да установим проблема.
Колега и при мене е подобен проблема. Дори като ускорявам на 2-3 скорост леко присецва напред назад. В края на седмицата ще ходя на диагностика да видя какво ще кажат. Аз обаче мисля, че причината е в горивната смес - ту по-бедна, ту по богата. Тогава причините може да са 2 - или бензина идващ към инжекциона е недостатъчен, или въздуха е повече. И съм по-склонен за второто, защото на старата кола, като карам на газ и съм с висока скорост влиза повече въздух и колата гасне. Може би и при нас това е причината оборотите да играят в движение, а на място НЕ. Все пак след диагностиката ще обсъдя проблема с майстора. Едно обаче е сигурно - ще искам ДИАГНОСТИКА И В ДВИЖЕНИЕ, А НЕ САМО НА МЯСТО. Може пък да установим проблема.
Това с пресецването по скоро може да се дължи на недобре зацепе ангренаж или кофти свещи.
А клатенето на оборотите има вероятност да се дължи и на лош контакт писъл съм не веднъш за това. Но може да са и други проблеми да не ги изреждам.
колега не съм много съгласен с теб -h.marinsky ,че "с висока скорост влиза повече въздух и колата гасне. Може би и при нас това е причината оборотите да играят в движение, а на място НЕ." . Не знам дали си забелязал ама като се движиш със скорост по висока от 80-100км/ч оборотите не играят(поне при повечето колеги,вкл и при мен),как ще обясниш това,може би тогава не влиза въздух ли? Не знам каква е "гениалната" италианска идея,може би при по-големи скорости колата да е в по-големи обороти,и защо??? Но е факт че нещо става.
Моята идея е следната : трябва да се измери какво (напрежение,импулси и каквото и да било) има на този кабел (пин15) при скорост над 80-100км/ч когато колата не клати обороти и да се види какво става когато скороста падне.Ако някой може да го направи тогава ще може и да намерим някакво решение.Ще пресъздадем това каето става при по голяма скорост и ...това е май , комппа ще си мисли че е колата се движи с повече от 80-100км/ч и няма да клати обороти ,или ще го резнем и компа ще си мисли че колата стои на място. Това е само идея разбира се , по компетентните нека да изкажат мнение .
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Моята кола преди ми клатеше оборотите, защото ми беше сцепен маркучат след дебитомера, лепях го но след 30 дена се цепише на друго място и пак почваха да играят и отделно не вървеше. Чистил съм дросела когато го лепях маркуча и спря да клати. Сцепи се на друго място и пак почна. След това си купих нов маркуч, но в същото време беше станала малка авария и към 1 месец и 1000 км карах без въздушен филтър - въздухът направо влизаше в дебитомера и той се спомина бързо бързо. В дросела само къде врабче сигурно не е влезнало. Пак си се покри със мизериите от изгорелите газове които се връщат пак в двигателят, сложих новиият дебитомер, нова ламбда и филтър. Като дросела изобщо не го и чистихме. И оборотите ми са железни. Сутрин паля и отлитам. Дроселът чист мръсен все тая. И един майстор ми каза това и да го чистиш след 10 дена пак се покрива с черното.
Аз да кажа, че съм много доволен от факта, че първо резнах пин 15, а не смених всички детайли които ме съветваха. Колата си върви отлично и вече не клати обороти. Сутрин когато паля по някого оборотите са ниски за няколко секунди след което се оправят, но това мисля, че е от стъпковото моторче, което ще изчакам съвсем да се развали за да го сменя.
Колеги след 3 месеца клатене и 4 адаптации при мен проблема изчезна и то само след добро почистване на дросела и маркучето за картерните пари.почти нямаше мръсотия , чак не мога да повярвам че толкова малко нагар оказва влияние, тръбата на дросела беше съвсем малко опушена, даже в началото мислех че е чиста но парцала се пооцапа(за разтвопител имах подръка само АМБ)
лошото е че ефекта ще е сигурно временен, защото първия месец, като ми вкараха колата от италия не клатеше и после почна.(карам само с ОМВ 100)
Един месец след почистването все още не клати, но съм навъртял само 1000 км. Но пък ми направи друг номер- на извън градско трябваше да я карам с натиснат до дупка педал на газта, защото във всяко друго положение на педала тресеше ужасно и така 150 км(трявна-русе).На другата сутрин като я запалих никакъв проблем -така и не разбрах от какво беше.Кога ли ще ми го извърти пак тоя номер, върви обяснявай после на полицая ,че колата не иска да върви с малко газ а трябва да е до дупка.
та значи след като си съсипах дебитомера на сила, се наложи да си купя нов.
И познайте какво - след като го смених спряха да се клатят оборотите на празен ход, когато е по инерция .
Само ще отбележа, че на стария дебитомер най-малкото показание беше 13 а на новия е 8.
Вярно, че съм минал досега само 80км след смяната, но пък няма и помен от клатене.
Comment